Selasa, 27 Mei 2014

Bintulu Next Month : Masalah-masalah

Assalamualaikum,,,

I got problem..problem la sbb berkaitan halal haram
next month ak (dah tukr pnggalan sbb..hahaha) kna p sbuah company ni (lain kali bru cite) kt Bintulu Sarawak uolsss..ecited mmg la ecited tpi titew ada masalah. (gediqq tba!!!!)
ad org2 (xpsti siapa org2 tu) ckp sush nk dpat mknan halal kt sna..huhu..cm ner ni!!!
cari punyer cari xbyk blog yang cite psal BINTULU...

I NEED INFORMATION ABOUT BINTULU : ESPECIALLY FOOD!!!!!


p/s: Nampak sgt kt situ kuat mkan kan..pntg kut uolsss mkn2 ni...hehe

3 ulasan:

  1. Sebenarnya sekarang dah sangat senang cari tempat makan halal di Bintulu. Jangan risau, orang Melayu pun hidup di Bintulu, jadi sudah tentu ada kedai makan Melayu. Kalau was2 jugak dengan kedai makan Bintulu...KFC, Pizza, MCD pun ada jugak. Kedai makan Melayu ada banyak, cuma transport kesana kemari kena ada lah sebab Bintulu ni bangunan nya berselerak. Jadi jangan risau sangat =) InshaAllah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam