Isnin, 20 Oktober 2014

Mood Untuk Baca Jurnal..

Assalamualaikum & hai2..

sekarang ni aku sedang dalam proses menambah aku punyer literature review aku punyer tesis master..jadi kemana-mana lap top la dikelik..jurnal-jurnal terpaksa aku jadikan kawan dan lawan..huhu..mood nak membaca ni dia dating tanpa diduga..jadi terpaksa la aku bawak lap top kehulu kehilir..

jika mood nak membaca kat kilang..terpaksa la aku bukak kat kilang..kalau dah takda mood, asyik dok tenung jer jurnal tu..huhu..aku kana bagi semangat kat diri sendiri..chayok2..


bila mood gedik nak membaca kat kilang..habuk kayu pun sanggup aku hadap..haha
 
 
pssss: Mood kita..kita yang ubah..^_^

2 ulasan:

  1. salam sis. same here.. need to real A LOT of them. huhu. sis, why not try use Mendeley. its a reference manager. might help you in managing your reference and read articles :) i've posted about that. maybe you can take a look :)
    http://caramelandlatte.blogspot.com/2014/02/apa-itu-mendeley.html

    BalasPadam