Ahad, 16 Ogos 2015

Kenduri Kahwin Senior - Dr Jefni

Assalamualaikum & Hai-hai

hujung minggu yang biasa jer, aku dan laptop..so boring...
nak wat canner kan dah namanyer student..kau hadap ler kerja kau sebagai studentkan..
tapi minggu ni dapat la makan free..makan kenduri kahwin senior - bakal Dr PhD - Dr Jefni.. Tahniah Senior!!!

memang senior aku dengan ex dak kelas memang gler kan..buat havoc kat majlis orang..


thanks buat majlis tu sebab dapat la jumpa senior-senior aku yang overss gilerst tu..havoc.. siap diorag buli pengantin lagi bila si pengantin hilang bini dia..haha
alahai Jef..baru sehari dah hilang bini dah..

comel je pengantim pompuan ngan jubah pengantin yang mak dia sendiri buat..yang buat aku respek..majlis diorang simple..tak payah membazir.. 

bergambar jap dengan ibu dan bapa pengantin pompuan yang juga bapaknyer adalah co-advisor master aku..hahaha..


untuk raja sehari tu..aku wish semoga korang kekal hingga ke syurga..dapat anak-anak bakal penghuni syurga..
satu lagi..Jef oi..writting PhD jangan kau lupa pulak..hikhik

2 ulasan:

  1. Comel je wedding simple. InshaAllah, tak bebankan poket, tapi mencapai tujuan sebenar majlis =)

    BalasPadam
  2. simpleje baju, tapi tetap nampak cantik

    BalasPadam