Isnin, 10 November 2014

Happy Birthday to ME!!!

Assalamualaikum & hai2..

Di saat diri ini sedang menulis..aku telah masuk umur 23 tahun..bukan lagi girl, tapi as a women..aku dah jadi weh!!!..Alhamdulilah and thankyou Allah untuk nafas selama 23 tahun ini
happy sebab dah besar tapi dalam masa yang sama takut..sebab dah tua!!!
thanks my mak dan ayah yang telah membesarkan aku dan mendidik aku berlandaskan ajaran Allah..terima kasih atas doa dan bimbingan yang tak pernah berhenti..
terima kasih kepada family yang jadikan aku sebagai aku sekarang..pertolongan dan nasihat diorang buat aku kuat untuk terus melangkah,,,
terima kasih kawan-kawan sebab ada masa aku senang dan susah..mengkritik aku masa aku buat salah..uolss the best!!

lagi meningkat umur aku..lagi meningkat tanggungjawab aku..semoga aku terus kuat melangkah dan di beri kesempatan berbakti kepada isi bumi ini!!!

psss: umur meningkat, lagi dekat jarak dengan kubur...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan