Ahad, 15 Mac 2015

Burger 500gram..

Assalamualaikum & hai-hai
 
 
bukan main gempak lagi akak kau ni punyer tittle post..over betul kan..tapi kebenaran nya memang betul la, kami berempat beli burger besau, tapi kongsi ler..perut kami ni tahu lagi hadnya..
al-kisah terbeli burger besau ni bermula bila air kat rumah sewa takda, makanya kami lepas magrib keluar la mencari punca air..
 
kawasan jengka ni memang sokmo dah takda air, memang aku dah lali benor dah..kang paip pecah, kang air tak cukup..jangan tangki pecah dah ler, mahu nya banjir jengkaria ni...huhu
 
okey-okey, back to topic..bila dah jumpa punca air, dah menyucikan diri, membuang isi dalam, perut pun minta diisi, tapi tuan dia takut nak isi, kang tak pasal-pasal tengah malam dia mintak nak membuang, mana ler aku nak cari air malam-malam buta..
 
bincang punya bincang (macam projek besar jer gayanya), kami decide nak mencuba burger gergasi yang gerainya dekat jer dengan rumah kami, sebelum ni tak terbuka pun pintu hati nak mencuba..bila dah takda air baru terpikir, rezeki kau la abang burger..terbeli la burger berat 500gram (nasib baik tak beli yang 1 kg), harga okey la, boleh diterima dek akal, RM 8.50...kat atas tu ler rupa burger besau tu..
 
 
rupa burger tu bila kami dah potong untuk dibahagikan sama rata antara rakan kongsi, kalau jenis suka burger, sebiji confirm korang boleh habiskan..bila tengok balik takda la besar sangat rupa burger tu..tapi yang bestnya abang burger tu buat sendiri daging, roti besar gedabak tu aku tak tahu abang burger tu beli kat mana,,kan tanya dia cakap nak caras business dia pulak..hehe..
 
 


pss: siapa biasa dok jengka tahu la masalah air kat jengka ni...huhu..T_T

5 ulasan:

  1. alamak.lapar pula petang-petang ni tengok burger.kalau IbuNoey,tak leh kongsi dah sebiji burger ni walaupun 500 gram.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. nanti boleh la cari burger..hehe

      Padam
  3. hi
    kami merupakan online store malaysia

    yang menjual

    pants, palazzo, dress, top, shoe, handsock, shawls, blouse , peelofnail


    dengan harga serendah RM5 each


    webite www.padieka.com
    instagrams @padiekaraccolta
    facebook/ padieka raccolta


    muah tang dahi cikit

    BalasPadam