Isnin, 30 Mac 2015

Hidangan apabila busy

Assalamualaikum & Hai-hai

minggu ini aku sedikit la busy, terpaksa mengejar due date tarikh..terpaksa ke?, takda la terpaksa sebab tu semua masa depan aku kan..kalau aku nak berjaya aku sendiri la kena berusaha.,
 



dari pukul 8.00 pagi sampai pukul 12 malam aku bertapa kat meja, berhenti bila nak solat, masak ringkas dan makan..waktu lain aku memang sumbat earphone kat telinga dan buat-buat poyo tekun rajin menulis..tapi apabila asyik menghadap nombor yang banyak tu, dengan banyak-banyak jurnal, perut asyik mintak isi makanan,,memang gemuk la aku..huhu

ni la makanan yang jadi teman aku..bila rasa lapar aku kunyah biskut sayur tu..jangan pelik okey..aku memang peminat biskut sayur, sejak dari kecik lagi aku suka biskut sayur dengan kek coklat appolo..makanan tu la jadi snek aku sejak dulu lagi..
 

kerna bertapa dimeja yang lama, tengok-tengok aku dah habiskan air mineral sebanyak 2 liter sebelum menjelang malam..memang tak sedar tangan asyik dok capai air..dahaga kot kalau kepala asyik dok berpikir..ada kaitan ker kepala otak dengan tekak?, entahla, aku ni bukan student medic, aku student kayu..sesapa student medic sudikanlah menjawab pertanyaan hamba..
 
okeyla..nak sambung menulis lagi untuk hari ini pula.doakan aku yer,,
 
pss: terima kasih sebab sudi baca bebelan orang yang sedikit tak berapa betul ni..huhu..

1 ulasan:

  1. best of luck amalina dalam apa juga bidang , minum air suam yang banyak memang baguskan untuk tubuh badan kita .:)

    BalasPadam