Sabtu, 14 Jun 2014

Lenovo S650 : Akhirnya... jadi pilihan...

Assalamualaikum...

Alhamdulilah aku d bri kesempatan untuk menulis lagi pada malam yang damai ni..chewah..ayat skema btul..mmg damai la sbb hari minggu kan..hohoho..
Sebelum datg ya hari yang damai, iolss telah merana kerana telefon I yg dah tahap buruk telah rosak..setelah 4 tahun berkhidmat, C3 aku akhirnya telah merosakkan badan skrinya setelah tuannya menjatuhkan dirinya beribu kali..cian C3 aku, maybe krana letih sebab jatuh akhirnya dia tenat..sorry C3..huhu
setelah servey menyervey, setelah membuat literature review bagai (bak kata kawan aku : matun), akhirnya Lenovo S650 sudi berkhidmat dengan diri ini...
I pilih Lenovo S650 1st sbb dia murah, I got this beauty handfon only with rm600, and dapat sekali ngan fon casing n screen protector. aku lagi suka telefon ni sbb screen dia besar, puas hati kalo nak tgok youtube..hehe..
untuk orang yang xpernah pakai handfon android cam aku ni mmg best la telefon ni..huhu..
aku berangan nak Samsung Galaxy S3 tapi mahai la pulok..telah servey bagai this Lenovo mmg best cam Samsung..lagi pun kamera dia 8mp plus ad kamera depan, boleh I selie uolsss....hehehe..
mmg best sangat, sesuai la untuk student cam aku, I mmg jatuh cinta la ngan handfon ni..hihihi

ni la gambar handfon yang aku beli,,hehe..comel x Lenovo I..


disebabkan lupa nak ambik gambar belakang S650 I pinjam gambar2 dari pak cik google, and sekali ngan dia punyer spesifikasi..boleh la tgok2 yer..thanks pak cik google




P/s : Ukur baju di badan sendiri.. ^_^

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan