Khamis, 19 Jun 2014

Air 100plus : Bila Housemate Demam......

Assalamualaikum n hai2...

Sihat?..aku xberapa nak sihat..badan rasa cam letih jer..housemate aku sorang demam, sorang lagi OTW nk demam..dua-dua dok ats katil dalam bilik, tinggal la aku yang bosan ni...huhu..
aku pun rasa panas-panas sejuk jer badan..maybe aku jugak akan dman???....huhu..jika dapat di elakkan, aku xnak dmam..aku banyak benda nak kena buat..banyak sangat!!!..tapi kalo dah takdir, xdapat la nak elak...
Tapi aku sebagai seorang muslim perlu ikhtiar kan, so...petang takdi aku keluar bandar jengka yang comel ni untuk cari air 100plus, aku mnum smpai 2 botol..semata-mata takut demam..huhu...
hopefully, esok badan aku xselemah ni..
housemate aku pun aku paksa mnum walaupun dia xsuka air bergas supaya dia cepat elok dari demam..get well soon Atiqah n Matun..aku rndu korang sakat2 aku..huhu

100plus perisa original n orange favourite aku...^_^


perisa original yang menyegarkan..

air perisa orange yang paling aku suka..maverlouss gitu...hoho
 
 
 
P/s : Allah bagi kita rasa sakit supaya kita sedar nikmat sihat selama ini..^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan