Rabu, 25 Februari 2015

Seeweed ( bila diri merasa nak jadi korea)

Assalamualaikum & hai-hai

Cuti CNY hari tu aku berjalan jer korje..pergi kenduri kahwin ler..jumpa kawan-kawan la..macam-macam la..
Dan yang bestnya aku jadikan kedai rakyat 1 malaysia sebagai tempat aku shopping...macam dah takda tempat lain kan..bagus kan aku, memartabatkan kedai 1Malaysia..hoho..

dalam dok pilih barang tu aku terjumpa la satu barang ni..makanan ler..
Aku dengan adik aku si afif mula la rasa nak fefiling korea..so kami sambar la benda alah tu..




Ambik kau..pedas la jugak..memang tak sesuai ngan tekak aku untuk mencekik..dan aku tak faham kenapa bebudak korea suka sangat benda tu..itulah kelebihan ciptaan Allah..lain manusia,lain lidah nya..hebat tak..
Dan yang aku peliknya, si afif tu boleh pulak suka..dia yang habiskan sepeket tu..kau memang boleh jadi orang korea versi gelap sikit..hehe

yang kat atas plastik tu la rupa seeweed...hijau gitu..padan la pedas, baru aku perasan..perisa wasabi oi..patut la menyengat..
 
 
 
psss: poyo nak jadi korea, padahal tekak melayu yer..hehe


3 ulasan: